Arcydzieło od Arctic Monkeys. „Najlepszy album roku” – zgadzacie się?

Dzięki mojemu ulubionemu Xfm możemy nie tylko usłyszeć wszystkie utwory z płyty „AM”, która już została nazwana największym arcydziełem Małpek. Oprócz tego mamy też rozmowę z Alexem Turnerem i Mattem Heldersem, co jest świetną sprawą, bo kiedy słuchamy tego co muzycy mówią o swoich płytach, zaczynamy je odbierać w nowy sposób. Ania Gacek powiedziała, że po każdym nowym wywiadzie z jakimś artystą, kiedy słucha jego piosenek, brzmią one zupełnie inaczej niż wcześniej.

XFM Track by track: Arctic Monkeys „AM”

Arcydzieło? Myślę, że tak 🙂 Odważę się nawet napisać, że to ich najlepszy krążek. I najbardziej dojrzały. Warto było na niego oszczędzać. Następne w kolejce są nowe buty.

6 thoughts on “Arcydzieło od Arctic Monkeys. „Najlepszy album roku” – zgadzacie się?

  1. Świetny jest ten album, nie mogę się od niego oderwać. Sama nie wiem, który krążek od AM lubię najbardziej… Wielką miłością pałam do „Favourite Worst Nightmare”.
    U mnie nowa notka 😉

  2. Jakoś nie do końca przemawia do mnie „AM”. Wolałem ich pierwsze płyty, zwłaszcza debiutancką i „Favourite Worst Nightmare”. Mieli wtedy więcej energii, świeżości, byli bardziej autentyczni. Ale najnowszy album też daje radę. Uwielbiam „Do I Wanna Know?”, „One for the Road”, „Why’d You Only Call Me When You’re High?” (piosnkę, nie teledysk 🙂 ) i przewspaniałe „I Wanna Be Yours”.

Skomentuj

