Czekałam na karę boską, ale…

… nie tak szybko. No dajcie spokój! Przecież miała być dzisiaj piwiarnia! I dziewczyny! I obgadywanie byłych, teraźniejszych i szukanie przyszłych! A tu co? Syberia.

Obrazek

Jak widać, nic nie widać. I to nie jest wina mojego telefonu.
Nie tylko. Ach, ta wiosna!

No trudno. Siedzę wiec cały dzień w domu, bo autobusy nie jeżdżą. Wczoraj też ledwo do domu dotarłam, bo ześlizgnęliśmy się do rowu. Może słyszeliście, że śnieg sparaliżował południe kraju. Nie ma w tym grama przesady. Pozostaje mi tylko facebook, żeby całkiem nie stracić kontaktu ze światem, gorąca herbata i kot, śpiący teraz obok, bo grzeje to jak jasny pieron 😉

Kiedy słyszę ten utwór, zwłaszcza jego początek, widzę właśnie spadające płatki śniegu. Nie te zasuwające za oknem, ale takie bardziej… radosne, niż wkurwione 😉

Rogucki jest dla mnie fajną osobowością. W Polsce mało takich. I nie ważne, czy śpiewa depresyjne teksty, czy nie. Śpiewa je takim głosem, że pozostaje tylko słuchać. Ten tekst kojarzy mi się bardzo z pewną osobą, która miała wiele wspólnego z tym, że trochę mi się życie pokomplikowało. Tak w zasadzie to tylko on był powodem. I to, że był właśnie taki „niedokończony”. Znudził się Bogu w połowie. A ja za wszelką cenę chciałam mu pomóc, bo nie mogę znieść, jak młody, inteligenty i naprawdę świetny człowiek mówi, że nie może znaleźć celu. Ze nauka jest be, pracy nie ma, a rodzina tylko ciągnie go w dół. Nie ważne. Było i chociaż w sumie fajnie, że było, to minęło. I to też fajnie, bo jak patrzę z dystansu, to się rozmieniałam na drobne, w sumie po nic. I teraz tylko nie mogę rozstrzygnąć kwestii – czy ja żałuję, czy nie? Bo naprawdę tego nie wiem.

To jak już tak jadę z góry na dół tą prywatą, to może jeszcze…

Bo też się kojarzy.

No nie lubię, jak się robię taka melancholijna, chociaż w sumie ja całe życie taka jestem. A to nie jest dobre. Bo trzeba być twardym, a nie mientkim 😉 Będę, obiecuję.

Buziaki ;*

Peggy

3 thoughts on “Czekałam na karę boską, ale…

Skomentuj

