Liebster Award

Zostałam nominowana do tej zabawy przez Ewelinę. Polega ona na tym, że odpowiada się na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą, a następnie nominuje się kolejne 11 blogów. Ja ta druga część pominę, ponieważ, ze względu na moją przerwę w blogowaniu, mam trochę zaległości, a wszystkie blogi, które znałam zostały już przez kogoś wcześniej nominowane, a nie chciałabym też za bardzo nominacji powielać.

EDIT: Po opublikowaniu posta, zauważyłam, że dostałam jeszcze nominację od Jessamine. Na Twoje pytania też tutaj odpowiem 🙂

PYTANIA OD EWELINY

1. Jaki jest Twój ulubiony album?

„Uwaga! Jedzie tramwaj” zespołu Lenny Valentino. Jest wiele, bardzo wiel płyt, które uwielbiam. Są one wszystkie na pozycji numer 1. Ale ten krążek jest jakby zupełnie poza konkursem. Wywołuje u mnie tak niesamowite emocje, za każdym razem, jest tak inny od reszty, że nawet nie potrafię go z czymkolwiek porównywać. Myślę, że na pewno zrobię o nim osobny post, bo jest dla mnie bardzo, bardzo ważny.

2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Późna wiosna 🙂 Jest idealna temperatura (przeważnie), wszystko wokół jest już zielone, powoli zbliża się lato, ale nie ma jeszcze towarzyszących mu upałów, ostatnie dni szkoły, które są najlepsze… No po prostu same plusy.
3. Masz już jakieś osiągnięcia związane ze swoim blogiem?

Jeszcze nie, ale wszytsko przede mną. Jak narazie daje mi on po prostu dużo satysfakcji, no i niektórzy znajomi, gdy się o nim dowiedzieli, to potem przez tydzień dosłownie rozpływali się z zachwytu (to tak w ramach zaspokojenia mojej próżności piszę).

4. Jakie masz plany na najbliższą przyszłość?

Mam teraz zawał w szkole. Olimpiady, konkursy, przedmioty, które już w tym roku odchodzą na świadectwo (jestem w 2 klasie liceum)… Więc chciałabym jakoś sobie dać radę do wakacji z tym wszystkim i nie zwariować 😉 Oprócz tego mam nadzieję spędzać jak najwięcej czasu z przyjaciółmi, rodziną, a przede wszystkim z moim chłopakiem (nie wymyśliłam jeszcze, jak go tutaj nazywać… macie może jakieś pomysły?). Chciałabym też się trochę bardziej rozwijać, rozkręcić bloga, schudnąć, zrobić coś, z czego bedę mogła być dumna 🙂 No i w maju konczę 18 lat. U mnie to akurat jest długi weekend (jestem z pierwszego maja). Marzy mi się, żeby po imprezie z rodziną, wyjechać gdzieś z chłopakiem. Góry, czy coś takiego. Już się nie mogę doczekać 😉

5. Czy jest jakaś piosenka, której nigdy nie polubisz?

Hmm. Jest wiele takich piosenek. Nie przychodzą mi do głowy żadne konkretne tytuły, ale wykonawcy tacy jak np. Justin Bieber, Nicki Minaj i inne takie. To po prostu zupełnie nie moja bajka i chociaż nie potrafię wymienić tytułu żadnej z ich piosenek, kojarzę je i nie ma mowy, żebym kiedykolwiek którąś polubiła. Ale żeby nie było, na imprezie wszystko jest dozwolone i nawet Bieber na karaoke jest OK :p Z resztą… Nie takie rzeczy się śpiewało 😀

6. Jakie języki znasz i jakich chciałbyś się nauczyć?

Znam angielski, niemiecki i francuski oraz trochę hiszpańskiego. Chciałabym właśnie doszlifować ten hiszpański, a oprócz tego opanować rosyjski, bo bardzo podoba mi się brzmienie, a w przyszłości może będę studentką filologii norweskiej albo czegoś w tym stylu. Mam dużą zdolność językową, więc staram się z tego korzystać 🙂

7. Co sądzisz o moim blogu?

Jak dla mnie jest on bardzo profesjonalny 🙂 Czuć, że lubisz to co robisz, masz do tego duży talent.

8. Na jakim koncercie miałeś szansę ostatnio być?

Szczerze mówiąc to na takim z prawdziwego zdarzenia aż 2 lata temu. Było to Myslovitz, jeszcze z Rojkiem. Jedne z najpiękniejszych chwil w moim życiu 🙂 Potem po drodze było jeszcze parę, ale to już nasze lokalne zespoły, w których grają znajomi. To takie koncerty w małych kafejkach, klubach itp.

9. Masz jakieś albumy, które kojarzą Ci się z konkretnym okresem w Twoim życiu?

Kilka. Wspomniany na początku „Uwaga! Jedzie tramwaj” zawsze będzie mi się kojarzył z pewnym momentem w moim życiu. Tak samo jest z Płytą „Bar mleczny Korova” , „Sun Machine” i ogólnie całą twórczością Myslovitz. Towarzyszyli mi szczególnie przez pewien okres. To była ciężka zima dla mnie 😉 Z pewnymi wydarzeniami, osobami i momentami będą mi się także zawsze kojarzyć płyty „(What’s the Story?) Morning Glory?” Oasis, „Horehound” The Dead Weather, „Noel Gallagher’s High Flying Birds” NGHFL i pewnie jeszcze kilka, ale musiałabym je usłyszeć, żeby sobie o tym przypomnieć 🙂

10. Koty czy psy?

Jedne i drugie. Chociaż zawsze miałam więcej do czynienia z kotami. Trochę ze mnie kocia mama :p Obecnie mam kotkę o imieniu, uwaga… Józefina 🙂 Śliczna jest. I mastraszne humory, jak na kobietę przystało. To już mój trzeci kot po przeprowadzce. Wcześniej była niezliczona ilość. Mój tata zawsze powtarza, że ja kocham koty, a koty kochają mnie i już 🙂

11. Jaki film ostatnio obejrzałeś?

Chyba „Dziennik nimfomanki”. Trochę przerysowany jak dla mnie, w sumie to średnio mi się podobał. Myślę, że temat mógł zostać przedstawiony o wiele lepiej. W tej kategorii chociażby „Wstyd” wypada o niebo lepiej. I byłam oczywiście w kinie na Hobbicie. Niestety, ale zabrakło mi tego klimatu z Władcy. Jak dla mnie to tylko taka bajka. Oczywiście efekty, zdjęcia, muzyka… to wszystko cudowne. No i głos Gandalfa ;p Ale chyba gdyby nie to, że byłam z chłopakiem, który przez cały seans karmił mnie pudrowymi cukierkami i kinderkami, to chyba bym zasnęła ;p

PYTANIA OD JESSAMINE

1. Jaki jest Twój ulubiony zespół lub wokalista?

Nie potrafię wybrać. Na pewno zauważyliście, że mam słabość do Myslovitz i wszelkich muzyków brytyjskich ;p
2. Lubisz czytać?

Bardzo. Na moim profilu jest to niestety obowiązkiem (human) więc praktycznie nie mam czasu, żeby czytać to co chcę.
3. Jak widzisz siebie w przyszłości?

Widzę siebie jako osobę zadowoloną z życia, dumną z własnych osiągnięć, nie martwiącą się o przyszłość i całkowicie pogodzoną z sobą.
4. Jakie jest Twoje ulubione danie?

O Boże. Ja jestem prawie wszystkożerna :p Pierogi z kapustą, lasagne, wszelkie chińskie dania (zwłaszcza z makaronem), frytki, barszcz mojej babci, kluski śląskie… No dużo tego 🙂
5. Jesteś prawo czy leworęczny?

Praworęczna.
6. Które zdjęcia podobają Ci się bardziej: kolorowe czy czarno-białe?

Czarno – białe. Mają taki niesamowity urok. No i w czerni i bieli wszystko wygląda jakoś ładniej 🙂
7. Idziesz niedługo na jakiś koncert?

Ostatnio żyję trochę na wariackich papierach, więc nie mam pojęcia 🙂 Zobaczymy co się wydarzy i na jaki cudowny pomysł wpadną moi znajomi.
8. Grasz lub chcesz na jakimś instrumencie?

Chciałabym grać na jakimś, ale równie dobrze mogłabym tańczyć, albo pisać… Jakikolwiek talent bym chciała mieć. Próbowałam sił na pianinie i gitarze. Pierwsze mi się znudziło, drugie ciągle stoi w kącie i ładnie wygląda :p
9. Lubisz Harry’ego Pottera?

Jestem nim oczarowana :p W ogóle uwielbiam fantastykę.
10. Co robisz w wolnym czasie?

Śpię :p
11. Jakie jest Twoje drugie imię?

Maria. Po babciach. Ale nie mówcie nikomu, bo to tajemnica.

To by było na tyle. Jak napisałam, u mnie nominacji nie będzie, ale mam nadzieję, że jeszcze będę miała kiedyś do tego okazję. A teraz utwór, który ostatnio, obok tych, które są w poście poniżej, nie chce dać mi spokoju.

Miłego weekendu!

Peggy :*

4 thoughts on “Liebster Award

Skomentuj

